• Day 1

1.diena

May 23, 2019 in Greece ⋅ ⛅ 22 °C

Lidojums pilns, neskaitāmi zīdaiņi un bērni. Galā mūs sasēdina autobusā un izvadā pa viesnīcām. Mūsējā protams ir pēdējā. Kādu stundu pavadām autobusā apbrīnojot šofera manevrēt spēju pa šaurajām ielām un klausoties mums piešķirtās gides Nellijas stāstos cik ļoti vajag ņemt ekskursijas pie viņas un uz savu galvu kaut ko darīt ir bīstami, bet mēs tomēr esot brīvi cilvēki brīvā valstī un varot darīt kā gribam. Bet tomēr labāk esot pie viņas. Nu mēs toč gribam uz savu galvu. Mūsu viesnīca ir Mistral Studios. Tā kā izvēlējāmies lētuča piedāvājumu, nekas īpašs nav. Dzīvot var. Neforši, ka bija jāprasa, lai iedod ziepes un dušas želeju, kaut skaitās 2.5 zvaigžņu viesnīca. Bet tas tāds sīkums. Numuriņš nav liels, bet ir ledusskapis, izlietne, trauki un maza elektriskā plītiņa. Varēs ietaupīt kādu eiro pašiem gatavojot ēst. Tualete smieklīgi maza. Bet ir baseins un mīksti sauļošanās krēsli. Wifi lēns, bet strādā. Esam tuvu pludmalei un ļoti mīlīgai Malia vecpilsētai. Vakriņojam jaukā restorānā Nostimo ar bezgala jauku apkalpošanu un brīnumgardu mājas vīnu. Malia vecpilsēta apbur, kādu vakaru noteikti vēl jāpaklaino pa šaurajām līkumu ieliņām un jāapbrīno omulīgie restorāni un tavernas.Read more