Philippines
Poblacion

Hello Turtle and discover Dive

February 23, 2023 on the Philippines ⋅ ☀️ 27 °C

Wär möcht go touche cha usschlafe grad vergässe.
      Mir träffe üs am 07.30 Uhr mitem Loni und düe üs mit dr Touchusrüstig usrüste, de gits es feins z‘morge und am 08.30 isch de Versammlig hinterem Houpthus.
      Mir lehre dr Georg und Matthias kenne, die zwöi guete Fründe gö sit fast 30 Jahr einisch im Jahr zämä it Touchferie. Das Jahr hets se uft Philippine verschlage und sie freue sich genau wie mir ufs Touche und Schnorchle.
      Mir loufe de am Strand entlang wo mir die Ihrimische chöi bim z‘Morge esse beobachte, sie hei am früehe Morge alli Seeigle gsamlet und esse die jetzt roh mit Essig und Riis.
      Vom Strand us wärde mir mitemne chline Motorboot es paar Meter zum grosse Schiff gfahre. Nachemne churze Briefing wo mir Regle vom Boot kenne lehre geits los witer südlich anes sehr schöns Riff. Me findet wubderschöni Koralle, viel Anemone und vorallem chlineri Fischarte.
      Am zweite Touchplatz düe mir churz Ankere und chöi Sunne ufem Sunnedeck gniesse. Weme vo dert is Wasser luegt entdeckt me immer wieder das Meeresschildkröt ar Wasseroberfläche nach Luft schnappe bevor sie wieder im tüfe Wasser verschwinde. Wo mir das ganz erfreut bemerke wird üs vom Loni gseit das üse nechst Touchplatz Turtle Rock heisst und me teilwis bis zu 10 Schildkröt uf einisch cha beobachte.
      Chum im Wasser chrützt üs die erste zwöi scho ufem Weg zum Riff, sie verschwinde aber im blaue Wasser und si nach churzer Zit nüm sichtbar.
      O hie finde mir es schöns und gsunds Riff vor. Uf üsem Touchgang entdecke mit de no e witeri Schildkrot wo sich grad ufemne Riffvorsprung chli usrueht. Mir chöi se de beobachte wie si um üs umeschwimmt und de o im tiefe blaue Wasser verschwindet. Dr Rob entdeckt leider bim Schnorchle kenni, er macht aber e schmerzhafti Begegnig mitere Qualle wo am sim Rücke und de Arme Spure hinterlaht.
      Sobald me vore Qualle gstoche wird sött me die Stelle mit Essig reinige, das sött dr Juckreiz mindere. Leider finde mir das zu spät use und üsi super Creme Solarcain gege verbrönnige muess gege Schmerz und Juckreiz helfe.
      Da mir scho früeh zrügg si het dr Loni zit mitem Rob am Namitag no e Discover Dive z‘mache. Um dä o i volle züg chönne gnüsse geiter aber drvor no zum Barber da ihm ufgrund vo de Barthaar immer wieder Wasser it Maske chunnt und ke Vaseline ir Griffnächi isch.
      Drum sitz de dr Rob nachem Mittag bim Barber i sire selber boute Hütte und wartet uf si Termin.
      Zrügg im Dive Resort gits per Video es chlises Info Video und de trenne sich üsi Wegä. I mache mi uf zumne Spaziergang und dr Rob geit mitem Loni zrügg ufs chline Motorschiff woner als ersts im flache Wasser es paar Üebige wie Maske mit Wasser Fülle, wieder läre, abzieh usw macht. Nach dänä üebige geits am Husriff de witer mitemne 30minütige Touchgang.
      Mitemne Strahle im Gsicht gseht me ne scho vo witem zrügg loufe. Lust am touche isch gweckt! 🍀

Poblacion