Philippines
Sonoc River

Port of Ubay

February 22, 2023 on the Philippines ⋅ 🌧 25 °C

Mir hei Online es Ticket vo Port of Ubay nach Port of Bato kouft, womer am Hafe achöme wird üs am ticket Schalter gseit dases die Firma gar nüm git wo üs üsi Tickets verchouft het, nachemne churze Telefon wird üs o dert beschtätigt das mir vo ihne nid abgholt werde und dases über sie ke Transport me nach Port of Bato (Leyte) git. Sie verspräche üs üses Geld zrügg z‘überwise. Alli um üs ume am Schalter entschuldige sich immer wieder das so öpis passiert isch o wenn sie gar nüt drfür chöi. O hie sie alli sehr Hilfsbereit und fründöich zu üs.
      Mir hei Glück, mir chöi de no grad es neus Ticket über e Schalter choufe und werde direkt zur Fähre gschickt wo so bald wie möglich söll ablege.
      Mir loufe übere Hafe und si nid immer sicher öb mir a richtig ort loufe bis mir 3 Fähre vor üs erblicke. Kenni isch zwar agschribe aber o hie wird wieder fründlichkeit und Hilfbereitschaft sichtbar da üs alli zum richtige Boot lotze.
      Jetzt sitze mir uf dr Fähre und warte uft Abfahrt und e 3 Stündigi Fahrt übers Meer.

Sonoc River