• Day 11

Een verloren dag

April 23, 2018 on the Philippines ⋅ 🌧 17 °C

Een hele dag reizen, da's natuurlijk niet zo fijn.

's Morgens in Puerto vertrokken met de vlieger naar Cebu, die (uiteraard) vertraging had. Vanaf daar hadden we een transfer tot Magic Oceans, maar die was toch wat langer dan gedacht. Wij kwamen 2u voor de anderen toe op de luchthaven om dan samen in een aantal minivans een uur file te rijden naar de veerboot. Die veerboot bracht ons dan in 2u naar Bohol, en dat deden we in Business Class 🤑. Maar veel stelde dat niet voor, behalve een gigantische airco die op u waaide, waardoor het ijskoud was! Daarna moesten we nóg eens 2u rijden met een minivan, maar deze keer ging het wel een stuk vlotter (en assertiever) op de baan.

Het hotel was wel prachtig en met heel vriendelijke bediening! We werden verwelkomd door de manager (in het Hollands) en door de staff met een watermeloen drankje en een groot stuk appelcake. We kregen meteen een briefing, zodat we zeker goed op de hoogte waren.

Afsluiten van de dag met een biertje, een zwemmetje en dan naar bed om morgen fris te zijn.