Portugal
Camacha

Here you’ll find travel reports about Camacha. Discover travel destinations in Portugal of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Den5

December 19, 2017 in Portugal ⋅ ⛅ 16 °C

Druhy den na ostrove Porto Santo bol turisticky. Ciel bolo zdolat spicaty kopec v strede ostrova Pico do Castelo 445m.n.m. Po ranajke sme zbalili ruksaky a hor sa do kopca. Vystup 1,5h, celkom makacka. Vyhlad na atlantik 👍 a ten vzduch. Inak nikde ziadny turista. Takto sa nam to paci.

Cestou spät bolo nutne doplnit cukor, takze zastavka v cukrarni na kavu a Pastel de Nata ( portugalsky zvrhly zakusok ).

Na veceru sme si vyhliadli az 20min vzdialenu restauraciu, mala vyborne hodnotenie. A stalo to zato. Jednoznacne nase najlepsie jedlo na ostrove.

Predjedlo: pecena klobaska - podavana tak, ze sam som si ju piekol na roste
    M: grilovane hovädzie na meci
    D: babkina dusena chobotnica na sladkokyslo 🔝👌

A rastli tam medzi borivicami masláky!

Vereda do Pico Branco e Terra Chã

June 6, 2018 in Portugal ⋅ ⛅ 20 °C

Auf Porto Santo angekommen machen wir uns mit dem Taxi auf den Weg Richtung Nordosten. Porto Santo hat ca 5000 Einwohner und ist mit ca. 42 km2 sehr klein - nach 15 min Fahrt hält der Taxifahrer mitten im nirgendwo der nördlichen Insel an - wir haben unser Ziel erreicht - der Start des Wanderwegs Vereda do Pico Branco e Terra Chã. Der Pico Branco ist der zweithöchste "Berg" der Insel mit 450 m Höhe. Wir sind hier oben ganz alleine, auf der Straße, die wir während unserer Wanderung fast immer sehen, kommt nie ein Auto entlang. Man hört auch keinen künstlich erzeugten Lärm - ein sehr angenehmes sowie seltsames Gefühl.Read more

Camacha