• Day 5

Universal Studios Orlando

March 8, 2016 in the United States ⋅ ⛅ 16 °C

Dneska mame v planu navstivit Universal Studios. Tenhle zabavni park je hned vedle Disneyworldu. Asi zdrava konkurence. Bohuzel neprodavaji jeden listek ktery by pustil do obou a vzhledem k tomu ze jsem oba jiz byli v Disneylandu v Parizi tak vyhrava prave Universal Studio. Park tvori dva mensi spojene parky. Chceme zkusit oba. Jednodenni listek do obou Universals parku stoji $145 a tri denni do jednoho parku (s tim ze kazdy den rano se park muze zmenit) stoji $150. Kupujeme tedy tri denni listek s tim ze pujdeme dneska a zitra.

Prvni park volime Advanture park, kde je hlavni atrakci hrad z Harryho Pottera v zivotni velikosti. Je to fakt husty, aneb co se v americe neudela pro pobaveni divaka. Kouknete na fotky jelikoz nic podobneho sem nikdy nevidel. Prochazime si tedy hrad a prilehle obchody s kouzelnickymi potrebami. Maji tu i nejmodernejsi horskou drahu, ktera vyuziva spojeni 3D projekce a horske drahy. Je to opravdu jak kdyz clovek lita a prednim se mu promita kam leti. Park zvladame obejit cely. Ostatni atrakce taky stoji za to ale hrad je opravdu nejlepsi. Vecer jdeme prochazkou zpatky na hotel. Mame dost co delat abysme nasli chodnik, jelikoz asi nikoho nenapadlo, ze by nekdo mohl chtit jit z parku pesky. Vsicnhni tu totiz jezdi v autech.

Po prochazce zpatky jsem se na hotelu v posteli rozhodovali kam pujdeme na veceri. Rozhodovali jsme se tak dlouho az jsme oba usnuli a probudili az druhy den v 7 rano. Well, alepson sme usetrili. Dneska vyrazime zpatky kouknout se do druheho parku.