Etappe 8 - Ombre is onze hombre

July 31, 2022 in France ⋅ ☀️ 21 °C

Schaduw was onze vriend vandaag. De snelheid zat er op deze warme dag goed in want we wilden zo snel mogelijk een bommetje maken in ons zwembad voor een dag. Onderweg, behalve een kleine valpartij van beide, mooie dingen gezien en meegemaakt waaronder een ontmoeting met een (hele) oude professionele Spaanse wielrenner van 80 jaar genaamd Claudio Alcaina (nooit van gehoord maar zijn verhalen waren geweldig!! 🤣). De natuur was weer adembenemend (en de beklimmingen trouwens ook 😅). Wij hadden een plaatje van een onderkomen. Een oud omgebouwd jagershuis wat door Alvaro Martinez (oud Chileens pro-tennisspeler) en zijn vrouw Sandrine wordt gerund. Toevallig is Sandrine ook eigenaar van een leuk chique restaurant in Cerdon, waar wij natuurlijk ook hebben gedineerd. 🤣 Het lichaam begint steeds meer te mopperen, maar wij zelf zijn nog steeds volop aan het genieten (ondanks dat wij al onze dametjes wel heel erg missen 🥹). Morgen op weg naar onze 2e rustdag in Bourges. Oftewel: op weg naar een nieuwe massage!! 🥳Read more