Slovenia
Dobova

Het lot is ons goed gezind

September 9, 2022 in Slovenia ⋅ 🌧 17 °C

Wij zijn zo’n geluksvogels

Zoals ik al eerder had verteld, hadde we (bewust) nog geen slaapplek geregeld voor de komende 2 nachten aangezien we de scout in onszelf wilden bovenhalen en hangmatten. Ja nou, toen stak het weer eigenlijk een heel dikke middelvinger op. Maar, wij laten ons niet zomaar doen! Dus zijn we in heel Dobova overal gaan aanbellen op zoek naar een plaats met dak. Mooi boerengat, maar moeilijke mensen… we hadden het bijna opgegeven en wilden in een nieuwbouwwoning gaan overnachten toen we nog een laatste poging waagden en BAM, prijs
      Een lief oud dametje dat absoluut geen Engels of Duits spreekt maar ons wel binnen liet. Conclusie: momenteel lig ik in een warm bed jihaaaaa

En om de avond nóg mooier te maken verschenen er niet ÉÉN, maar TWEE regenbogen
      Prach-tig 😙🤌🏻

Als bedankje voor de lieve dame en haar schoondochter die inkwam springen als tolk, heb ik nog een schilderijtje gemaakt. (een paard tegen al mijn principes in, want ik schilder normaal noooooit dieren. Ma de schoondochter houdt van paarden, dusja)

Een warme slaapwel van een warm-cozy-in-bed-liggend meisje

(Ohjaaa we zitten trouwens in een nieuw land, SLOVENIA UNLOCKED 🇸🇮✅)

Dobova