South Africa
Bhemana

Didima Camp Cathedral

August 13, 2023 in South Africa ⋅ ⛅ 20 °C

Een wat latere update van onze reis, alleen het was zo'n mooie lange dag! Dat ik nu pas tijd vond om ons verhaal te delen.

Vanmorgen zijn we vertrokken vanuit onze lodge. De reis naar Didima duurde 3 uurtjes. Maar omdat we ver vanaf de bewoonde wereld zitten, deden we bij het laatste stadje nog even onze boodschapjes. Zodat we de komende dagen genoeg te eten en te drinken hebben.
      Hierna vervolgde we onze reis en kwamen we in zo'n mooie omgeving van Bergen. Ik kan er wel foto's en filmpjes van blijven maken. De natuur en de omgeving is adembenemend! En en mooiste is nog, ons huisje zit midden tussen al de bergwanden 🥰! Ik ben verliefd en wil eigenlijk niet meer weg hier 😅. De rust en de stilte is zo fijn!

Nadat we hadden ingecheckt hebben we onze spullen naar ons huisje gebracht en zijn we eerst het paardrijden gaan onderzoeken wat mogelijk was. Helaas is abi te jong waardoor we dit niet kunnen doen 🥲!
      Daarna hebben we nog een wandeling gemaakt (best wel spannend want we liepen langs smalle paadjes langs de bergen, klommen over rotsen en moesten over een riviertje heen zonder brug) onze eind bestemming, Doreen Falls! Onderweg kwamen we nog de elandtiloop tegen en een aantal hertjes. (Toch nog wilde dieren gespot 🤭).
      En ook onderweg keken we onze ogen uit. Zo mooi is het om hier te lopen. Er kwam zelfs een engeltje naar beneden (zo mooi als shailo kon vertellen 🪽).

Morgen weten we nog niet zo goed wat we op de planning hebben (ik denk stiekem toch nog een wandelingetje 🙈) maar voor dinsdag staat er wat spannends op het programma, maar wat.....dat verklappen we nog even niet 😉.

Het is weer een heel verhaal geworden, geniet van het lezen en de mooie beelden. Ook qua filmpjes kan ik wel blijven filmen, alleen hier kan ik er helaas maar 2 video's kwijt🙈!

Sleep well voor nu! En tot morgen!

Ps. Ook hier een bad, genieten geblazen voor de kids....

Bhemana