Satellite
Show on map
  • Day 25

    Always hungry???

    March 17, 2022 in Portugal ⋅ ⛅ 11 °C

    Danes sem mislil zjutraj v restavraciji kampa spit kavo, pojest en toast in picit na TET. 8:30 nobenga, grem natankat, pridem nazaj, ob devetih se nobenga. Mal sem sicer ze vedel, da portugalci niso jutranje ptice. Ok, bom po poti...

    Pridem na TET in se zacne. Kolikor je bilo vceraj tekoce je blo pa danes neumorno. Gor, dol, nesteto strmih kamnitih vzponov, reke, blato, itd. Kar je bilo nenavadno da 6h ni bilo skoraj nobene malo vecje vasi z ostarijo. Se ob 11ih, ko sem preckal vas, kjer je sicer bila oznacena ena ostarija, ob 11ih oni se nimajo hrane. Ok, sej bo naprej kaj... in vozim in vozim, nic. Ura je 15h, dost sem imel vsega, en del sem mal skrajsal in potegnil do vecjega mesta, tam bo za jest! Ampak ura je 15:30, takrat je konc kosila in 3 restavracije so bile zaprte oz so mi rekli, da trenutno ne strezejo do vecera.

    Ma da vam j$&$*@%!, klasika v Italiji, Spaniji in Portugalski, ce ne jes po njihovem urniku si pac lacen.

    Via supermarket, danes bom bolj zgodaj zakampiral in si dal duska s kuhanjem.
    Zacnem s cipsom in pivom, mal za predjed. Naredim kumare v solati s sirom, specem kremenatlcke, v preostalem zosu pa popecem se bucke, mljask. Vi boste mene lacnega pustil!

    Za desert pa kavica in piskoti. Pa ker se nisem bil sit, vzamem se dilco pa mal speha od jutrisnjega zajtrka nasniclam, sej ga mam dost :) Tolk sem bil lacen, da se slikat nisem uspel nic od hrane.

    Kampiram pa na enem hribu nad reko Douro, seveda kicasto.
    Read more