Satellite
Show on map

Healesville, Australië

February 19, 2015 in Australia ⋅ ☀️ 28 °C

De moeder waar ik bij bleef had me meegenomen naar een dagje dierentuin! Dierentuinen zijn daar heel anders, veel vrijer en er zijn minder kooien. Als je meer betaalde kon je beter toegang krijgen tot de dieren, zo heb ik een koala van dichtbij gezien en ook een echidna. Echidnas zien eruit als rgels maar dan.. anders. Wel cute, ik mocht er een aaien. Heel toevallig heette de e hidna 'Sunny', dus ik voelde gelijk een band haha. Verder heb ik veel vogels, Tasmanian devils, kangaroos, dingo's en andere dieren gezien. Het was echt heel leuk. We hadden lekker weer en daar heb ik ook m'n eerste Australian pie op (stelt niet veel voor). Wat ik al wel gemerkt heb qua verschillen is dat mensen hier graag dingen met hun handen eten, en alles afkorten. Aan het einde van de dag gingen weer ook naar een vogelshow, alleen er kwam een wilde roofvogel z'n territorium afbakenen, dus een andere vogel ging er ook even vandoor haha. Ok, op naar m'n volgende blog!Read more

Pieface!

Supercute!

Rebecca de Bruin

Zo cool dat je daar ook bent geweest. Het is nog leuker als je brutale kinderen bij hebt en zo dichtbij de dieren mag komen ;)

Babs Nuijten

Cute zeg!! Die koala ?