Satellite
Show on map
  • Day 192

    Surfer's paradise

    August 13, 2015 in Australia ⋅ ☀️ 20 °C

    Na Brisbane ben ik door gegaan naar Surfer's paradise. De naam lijkt te zeggen dat het de beste plek ooit is om te surfen, maar het is eigenlijk vernoemd naar een hotel wat inmiddels is afgebroken. De burgemeester vond het wel een catchy naam en besloot hem die gebruiken voor de stad.

    De stad zelf is wel oke. De enige reden waarom ik hier 2 nachten ben gebleven omdat ik een hartstikke goed hostel had. Het was een heel nieuw hostel dus ze wilden alles zo goed mogelijk maken om een goede naam te krijgen. Verreweg het beste hostel waar ik gebleven ben, super luxe kussens en ze hadden stapelbedden waarvan het onderste bed een 2-persoons bed was. Het was wel leuk om even rond te lopen, en er was een markt op het strand dus achhh ik had weer even wat energie daarna.Tegen deze tijd was ik namelijk behoorlijk moe aan het worden van al het gereis, en heb ik het lekker rustig aan gedaan. :)
    Read more