Satellite
Show on map
  • Day 198

    Sydney

    August 19, 2015 in Australia ⋅ ⛅ 16 °C

    De overnachtbus naar Sydney was redelijk te doen. Heb een aantal uur kunnen slapen dus dat is al een hele prestatie. :-)

    In Sydney zelf heb ik eigenlijk vrij weinig gedaan omdat ik gewoon helemaal op was; ik was ziek, had weinig energie, en ook geen zin om mn hostelkamer uit te gaan (hoewel die vol zat met hele vervelende mensen). Toch heb ik mezelf uit bed gesleurd om naar Bondi beach en Manly beach te gaan. Uiteindelijk blij dat ik het gezien heb. Bondi beach was kleiner dan verwacht, maar de golven waren zo groot! Manly beach was ook mooi, maar het weer op beide dagen was niet echt om over naar huis te schrijven dus heb niet gezwommen.

    Laatste stop van mijn grote Oostkust trip! Raar idee, maar tegen die tijd had ik wel weer even behoefte aan rust en regelmaat :-). Je gaat van die kleine dingen missen he, zoals het feit dat je gewoon lekker je zeep en shampoo in de douche kunt laten staan zonder dat je alles mee moet nemen.
    Read more