Surinam
Tout Lui Faut

Upptäck resmål hos resenärer som för resejournal på FindPenguins.
Resenärer på denna plats
    • Dag 30

De afsluitende daagjes

13 mars, Surinam ⋅ ⛅ 32 °C

Zo dan zijn de laatste dagen aangebroken. We pakken op tijd de koffers alvast zoveel mogelijk in zodat we een volle doos op de boot kunnen doen. Dus al mijn pangi's slaapzakken en spullen voor t huisje gaan retour als zeevracht en pikken we over week een of 3 of 4 in Utrecht weer op.

We zoeken alvast een carwash die op tijd open is (SRD$200 = €5 binnen en buiten 😲), gaan langs Multi Culti de giftshop, halen lunch en stoppen bij een barber voor een frisse shave voor Tijmen (SRD$50 = €1,25!).

De BBQ was geen succes... in alles zit peper. Beslag van de kip, de worst, sate saus en zelfs de ketchup. Alleen de dhaal bal en bakabana zijn veilig 🥵

Dan is het even chillen. In die enkele minuten buiten ZONDER zonnebrand weet Tijmen op de een na laatste dag te verbranden 🤦🏾‍♀️
      S'avonds merken we grappig genoeg op dat mijn rechterarm donkerder is dan links. Oorzaak? Waarschijnlijk door het autorijden 🤣

Het eten bij Lucky Garden, groot fancy Chinees restaurant voor lokale standaarden, is lekker en divers. Ik bestel doks (eend) en Tijmen een medium nasi... we gaan met 4 bakken mee naar huis🤗 perfect als ontbijt/lunch morgen.

We hebben een strakke planning morgen en verwachten om 1400uur op JAP airport Zanderij te zijn waar we volgens planning om 1715 uur opstijgen en terugkeren naar Nederland 🇳🇱

Du kanske också känner till platsen med följande namn:

Tout Lui Faut

Gå med oss: