Sweden

Update 20 juni

June 20, 2022 in Sweden ⋅ ⛅ 14 °C

Update 19 juni 2022
      Goedemorgen,
      We zijn gisteren gestart met onze rally waarbij in ons ‘roadbook’ de route staat die je mag rijden. Ook krijgt iedereen elke dag een opdracht, een ‘task of the day’.
      Dit was gisteren het verzamelen van: (1) zand van de kuststrook van Denemarken (2) een tak van een Zweedse boom (3) water uit de Baltic Sea (4) een stuk Zweeds staal en als laatste (5) het kruipen om een ‘Ale Stone’. Gedaan ✅
      Gedurende de reis zijn er ook nog 16 losse opdrachten die vervuld moeten worden. Gisteren hebben we daar al 1 opdracht van vervuld. Dat was de opdracht om de douane een handtekening op je auto te laten zetten. Vanmorgen meteen weer 1 opdracht vervuld. Sleep het grote ding wat je je maar kan voorstellen. Kinderfiets sleept de Tank (Mercedes w140) Later zullen we meer foto’s en filmpjes laten zien van deze opdrachten.
      Na een heerlijke nacht in een hotel in Simrishamn zijn we alweer op tijd gestart vandaag (07:45 uur). Er ligt een mooie dag voor ons in het verschiet vol met uitdagingen. Vandaag is onze opdracht van de dag: het vinden van de ABBA bus die ergens op een verlaten auto kerkhof ligt.

Vervolgens zullen wij doorrijden naar Örebro wat ook wel het land van de Trollen genoemd wordt. Daar zullen we in ieder geval niet opvallen haha. Vanaf Örebro willen we doorrijden naar Stockholm voor de overnachting.

Lillasjö, Lillasjo