Thailand
Ban Pha Mon

Chiang Mai 🐘

September 13, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

Hüt morge hend mir wieder emol früeh müesse ufstoh, denn am halb 7ni sind mir bereits zu üsere Tour abgholt worde. S hütige Ziel: Elefante in Chiang Mai bsueche. 🐘

Nach enere sehr abentürliche Fahrt in Dschungel sind mir im Sanctuary „Into the wild“ acho. Nachdem mir paar Idrüück zu de Gschicht vo thailändische Elefante übercho hend, hend mir die riise Elefäntli dörfe füetere. Also Banane hends definitiv gern. Aschlüssend hend d Elefante mit üs en Spaziergang gmacht und mir sind ihne gfolgt. Die 4.5 Tonne schwere Tier chönd erstunlich guet klettere. Es wiiters Highlight vom hütige Tag isch au s Schlammbad und s Wasserbad mit de Elefante gsi. Die Tier putzet sich sehr gern au wieder und sprützet debii au gern d Mitmensche um sich ume mit Wasser ah. Abküehlig isch so für beidi garantiert. Denn ischs wieder nach Chiang Mai zruck gange und mir hend dene 5 Elefante-Ladies tschüss 👋🏻 gseit. Zruck ide Zivilisation sind mir geg de Obig no anen Markt gange. So sind au die erste Souvenirs postet worde. De hütig Tag bliibt also ganz bestimmt in gueter Erinnerig,Read more

Ban Pha Mon, บ้านผาหม่น