Thailand
Bo Rueang Anan

Endlich zur Ruhe kommen in Cha Am

February 22 in Thailand ⋅ ☀️ 33 °C

So, nach all dem Reisestress gahts ä chli ruhiger wieter... In Bangkok nach ere unbequeme Freinacht im Flugi isch äs ca. 6 Std. gange mit Bus zu mim Hostel. Det hät mich äs 5m2-Zi. ohni Fenster mit tropfendem "Ventilator" ufs Bett erwartet 😩
      Naja, han dänn ä Bootfahrt gmacht uf äm Fluss, nachher z Fuess s Hostel gsuecht ä paar Stunde bi gfühlte 50 Grad drückende Hitz 😩 und i mim nasse Chämmerli doch na äs paar Minütli Schlaf gfunde 😌
      Am andere Morge han ich ä netti Argentinierin im ä Kafi i dä Khao San Road känneglernt und mir händ zäme zmörgeled 😃
      Nachher mit Sack und Pack mit Bus zum Hauptbahnhof (3,5 Std), warte uf dä Zug (3 h) und Zugfahrt 4 Std., usstiegä in Cha Am amene ziemli leere Bahnhof i dä Pampas use, dänn aber Huckepack mit Töff is Hostel a dä Beach 😊
      Äs netts grosses Zimmer, suuber, hell, hät mich dänn belohnt!! 😃
      Nach herrlich wohltuender Duschi bin ich dänn endlich wieder mal zu Schlaf cho 🥰
      Hüt bin ich gstärkt, frisch und munter und gah jetzt mal Cha Am go uskundschafte 😊

Bo Rueang Anan, บ่อเรืองอนันต์