Turkey
Konacık

Dagje Turkije 🇹🇷

August 24, 2022 in Turkey ⋅ ⛅ 28 °C

Kos ligt op enkele kilometers afstand van Turkije, we zijn gister met de boot naar Bodrum geweest. Dit was maar 20 minuten varen! We zijn rond 10:00 vertrokken met de boot, en Veronique was ook gezellig mee. In Turkije werden we opgewacht door Sanne, een vriendin van een vriendin van mij. Haar vriend woont in Bodrum en ze verblijft daar nu een tijdje. Heel handig, zij heeft ons namelijk een rondleiding gegeven door de stad. Er waren heel veel zwerfhonden, heel zielig 😢 we hebben de honden gevoerd, voer was natuurlijk overal te koop. Na even te hebben rondgelopen zijn we ergens gaan ontbijten. We waren dus met zijn vijfen en hebben een Turks-ontbijt besteld voor twee personen. We hadden al een vermoeden dat dat genoeg zou zijn, op de foto’s kun je zien wat er nog over was 😅. Na het uitgebreide ontbijt zijn we weer even door de stad gelopen. Super netjes, leuke straatjes en mooie winkeltjes. Natuurlijk overal designer kleren voor een ‘moie prijsje voor moie meisje’. We hebben alle drie ‘echte’ Uggs sloffen gekocht voor €15 per stuk! Het was een beetje bewolkt, later in de middag kwam de zon wel door. Dus was het tijd voor een plons, dat was lekker verkoelend. De dag ging veelste snel. Rond 16:00 moesten we weer richting de boot. Nog even snel sigaretten meesmokkelen, €1,50 voor een pakje. We mochten maar 2 pakjes mee terug de boot op, maar heb toch even 16 pakjes kunnen smokkelen. We waren rond 18:00 weer op Kos en zijn toen doorgelopen naar het strand. Hier zijn we nog even tot rust gekomen. Daarna uiteten aan het strand met uitzicht over de zee met mooie sterren. We hebben een beetje te veel gelachen tijdens het eten. We zaten als een soort dieren aan tafel, onze cliënten vanuit de zorg te imiteren. Een stel Duitsers naast ons zat gezellig mee te auwhoeren. Ze nodigden ons daarna uit bij hun Private-pool, dit hebben we afgewezen. Nooit met vreemde mannen meegaan! Hierna zijn we naar het appartement gegaan, hier hebben we nog een paar borrels gedronken. Daniëlle viel al vroeg in slaap, Renée en ik hebben nog even Qwixx gespeeld. Vandaag helaas onze laatste dag, gaan lekker luieren op het strand en nog even genieten van dit prachtige eiland.Read more

Konacık, Konacik, Q649425