Turkey
Kösten Dağı

Dalyan

June 14, 2023 in Turkey ⋅ ☀️ 26 °C

In Dalyan hatten wir unsere nächsten beiden Ziele, die Felsengräber und den Iztuzu Strand.
      Bei den Felsengräbern haben wir einen äußerst charmanten Hund kennengelernt, beinahe hätten wir ihn mitgenommen 😍.
      Der Iztuzu Stand war dann nochmal ein echtes Highlight. Ein Strand soweit das Auge reicht, ausgezeichnet als einer der schönsten naturbelassenen Strände weltweit und das zurecht! Im Anschluss an den Badespass waren wir noch in der dortigen Auffangstation für Schildkröten, interessiert aber deprimierend...
      Die Nacht verbringen wir in Ortaca, wo wir wieder einmal eine Wohnung mit Dachterasse ergattern konnten, von dort ist auch das Bild des Sonnenuntergangs.

Dalyan'da sonraki iki hedefimiz vardı, kaya mezarları ve İztuzu plajı.
      Kaya mezarlarında son derece sevimli bir köpekle tanıştık, neredeyse onu da yanımıza alacaktık 😍.
      İztuzu plajı da bir başka önemli noktaydı. Göz alabildiğine uzanan bir plaj, dünyanın en güzel doğal plajlarından biri olarak ödüllendirildi ve haklı olarak öyle! Yüzme eğlencesinden sonra yerel kaplumbağa barınağını ziyaret ettik, ilginç ama iç karartıcı...
      Geceyi Ortaca'da geçirdik, burada bir kez daha çatı terası olan bir daire tutmayı başardık, gün batımı fotoğrafı da buradan.

Kösten Dağı, Kosten Dagi