United States
Elephant Hill

Ändlech widermou e Pass

July 31, 2023 in the United States ⋅ 🌙 16 °C

Und widermou hets Donuts zum Zmorge gä, dasmou wöu mr gester Obe nid aui hei möge ässe.
      Denn simer scho gli wider ufene Fähri, die öutischti Drahtseilfähri vor Wäut übere Lake Champlain. Sobaud mir aus einzigi Passagier si druf gsi, simer au scho gfahre. Mit der Überfahrt hei mer au New York (vorerst) hinger üs glo.
      Denn ischs in Vermont hügelig zue und här gange. Mir hei sitere Ewigkeit dr erst Pass erklumme und dä hets in sech gha, 19% isch d Stigig ar steilste Stöu gsi. Nachere ebeso steile Abfahrt heimer üs fürne Mittagspause imne Restaurant in Rochester entschide, öpis wo mir säute gmacht hei. Meistens heimer am Mittag nur e churzi Pause mit Verpflegig us dr Velotäsche gmacht.
      S Ziel hüt isch e Camping bi Royalton gsi. Dä isch ersch sit es paar Täg wieder offe nachdems Mitti Juli e Überschwemmig ir Region het gä.
      Hüt Znacht wärde mr nomou dra erinneret wie chaut dases bim Zäute au cha si. D Dechi womer in West Yellowstone kauft hei und denn dänkt hei, mir näme die nur es Teilstück mit chunnt au hüt zum Isatz und wird mit üs dörfe heiflüge😉

Elephant Hill, Q49027592