Uruguay
Sierra de Garzón

Wy degustiere statt wandere

May 11 in Uruguay ⋅ ⛅ 16 °C

Da mir zwei Täg gad viel Outo si gfahre, hei mir üs chli meh wöue bewege u drum heimer gester no e gfüehrti Wanderig buechet bim ne Wyguet. Vo Treinta y Tres bis dert häre simer ume öpe 2.5h gfahre u d Landschaft isch wunderschön gsi. Mega hügelig u engi Strässli hets gha u es isch recht abentürlech gsi. De simer de acho bir Bodega Garzon. Dert heimer picknicket u vou motiviert üsi Wanderschueh gsattlet. Womer de zur Rezeption si gloffe simer üs scho recht underdressed vorcho, wiu ds dert aus so schigg isch. Bir Ameldig het üs die Dame när gseit, das d Wanderwäge ufgrund vom Räge i mieserablem Zuestand sige u sis nid empfähle, die Wanderig zmache. Mir dörfe aber gern d Füehrig dür z Wyguet mache u degustiere. De heimer denkt "Wine not" u hei üs dert agschlosse. Vorher heimer üsi Wanderschueh ume ituscht gäg Turnschueh u hei no es feins (u tüürs) Kafi gha. Di Füehrig isch sehr intressant gsi u dr Guide het sich sehr Zit gnoh, aus z erkläre. Sie hei 500ha Oliveplantage u 250ha Rebe mit 17 verschiedene Wysorte. I ha z erste mau sone Füehrig gmacht u mega viel über Wy u d Herstellig erfahre. Dr Wy womer hei dörfe probiere isch oh sehr fein gsi.
      Dr Guide het üse de no verzeut, das es scho nid normau sig, setig Überschwemmige z ha wis aktuell het. Ds Wasser chunnt schins vo Brasilie wius dert scho so fest grägnet het i de letschte Tage. Schono krass irgendwie...
      Am Abe simer de no uf Punta del Este gfahre. Dä Ort isch gad sehr belebt und touristisch im Verglich zu vorher u mir gspannt, was es dert morn aus z entdecke git.

Sierra de Garzón, Sierra de Garzon