Wauw
21. Mai in Schweden ⋅ ☀️ 13 °C
Wat een prachtige avond weer. Heerlijk gegeten (risotto met tomaatjes, ui, knoflook, champignons, en een gebakken zalmpje erbij). En daarna nog een stukje lopend uitbuiken, gewoon vanuit ons huis. MetWeiterlesen










Reisender😂
Reisender
Valhalla