April 2018 - June 2021
Currently traveling

Dag 1

July 8, 2018 in Belgium ⋅ ⛅ 22 °C

Opstaan!!! De laatste nacht in een vertrouwd beddeke in België is voorbij. Ik dacht superexcited te zijn want vandaag start onze langverwachte wereldreis, maar het voelt als een gewone dag. Ofwel zijn we al zodanig gewend aan het idee ofwel dringt de realiteit nog niet echt door... Voor het ontbijt worden we verwend met lekkere pistoletjes en koffiekoeken. Daarna nog wat voorbereiding en een laatste finetuning van de backpacks. Maarten 16kg, Vé 13kg is het eindresultaat.

Voor we het weten is het al tijd om naar Zaventem luchthaven te vertrekken. De familie is daar om ons te komen uitzwaaien en ook voor nog een heel dikke knuffel. We gaan elkaar een tijdje moeten missen.. Een mix van emoties vandaag. Elk afscheid is een nieuw begin.

Bedankt Pieter voor de mooie foto's!

Martien Verhoye

Dàt moeten broers zijn!!!

7/13/18Reply

Hotel mama

July 4, 2018 in Belgium ⋅ ⛅ 22 °C

We hebben afscheid genomen van ons huisje en tuintje, we wensen onze huurders veel plezier toe! De eerste week van onze vakantie brengen we nu door met een all-in bij hotel mama in Eke.

Ons oude leven zit in dozen, nu nog ons nieuwe leven in een rugzak krijgen. Eerste poging mislukt, 19kg is wat te veel van het goede...Read more

Martien Verhoye

Eke, dan zit je nog heel dicht bij ons.... Wij wonen in Melsen, dat is de overkant van de steenweg 😉 Ja, nu begint het echt wel te korten hé, ' k heb al veel aan jullie gedacht 😘

7/4/18Reply

Onze route: 1 jaar, 9 landen

April 19, 2018 in Belgium ⋅ 🌙 19 °C

Doel van de reis: ons laten inspireren, veel bijleren over andere culturen en onszelf, één zijn met de natuur, avonturen beleven en samen alle ervaringen kunnen delen.

Manier van reizen: basic met de rugzak en een tentje vliegen we langs Centraal-Azië, Nieuw-Zeeland en Zuid-Amerika.

Ken je de negen landen die we gaan bezoeken?

Alle you guys left Brazil out of South America

5/24/18Reply
    Stijn H

Elk jaar 9 landen, binnen 22 jaar is alles gedaan!

5/24/18Reply

Zalig! Heel