Surrey Hills

May 7, 2016 in Australia ⋅ ⛅ 19 °C

Laatste dag in Sydney, laatste dag in Australië, laatste dag op het zuidelijk halfrond... We besluiten vandaag geen grote activiteiten op touw te zetten. We doen het rustig aan in de buurt van ons appartement.
    Surrey Hills is een hippe buurt met veel groen tussen de huizen. Hoewel de huisjes verschillen in staat van onderhoud, heeft de buurt een gezellige sfeer. We nemen een kijkje op een kleine vlooienmarkt, bekijken een huis wat te koop staat ("Ja, 'tuurlijk we zijn we geïnteresseerd; 1,6 miljoen Australische dollars klinkt redelijk, wanneer is de volgende bezichtiging?" ;) ) en doen een drankje op een terras. We snuiven de relaxte atmosfeer op (alhoewel er een beetje een brandlucht in de atmosfeer hangt; in de heuvels rond Sydney worden preventief stukken land verbrand). Als je naar Sydney gaat dan is Surrey Hills een top-wijk om te zitten. Terug in het appartement moeten we er toch aan geloven: we pakken de tassen in voor de terugreis. Morgenochtend moeten we rond 08:00 uur al op het vliegveld zijn. Het zal geen wilde laatste avond worden. De terugvlucht van totaal bijna 28 uur zal al zwaar genoeg zijn.