En we zijn weer terug!!

May 19, 2016 in the Netherlands ⋅ ⛅ 16 °C

Het tweede deel van onze terugreis start in de eerste minuten van 9 mei. We zijn dan al 18 uur onderweg, maar we hebben nog 12 uur voor de boeg. Tot onze verbazing wordt er na een uurtje vliegen nog een volledige maaltijd geserveerd. We doden de tijd met het kijken van wat series op het entertainment systeem, maar we zijn toch behoorlijk moe. We slagen er allebei zowaar in om enkele uren onze ogen te sluiten. De vlucht gaat van het oosten naar het westen en we halen als het ware de tijd in. Na een lange dag en een zeer korte nacht landen we om 06:15 uur op Schiphol. Onze families en vrienden staan ons op te wachten om weer in de armen te sluiten :) Na een korte bijklets-sessie onder het genot van een kopje koffie, worden we naar ons huis gereden. Daar staan ook nog eens een fraai welkomstpakket op ons te wachten! Moe, maar erg blij om weer thuis te zijn bij onze familie en vrienden, ploffen we met onze tassen op de bank. Na alle kleine hotelkamers, berghutten en campers voelt ons appartementje in Amsterdam als een paleis; ons eigen paleis. Het voelt wat onwennig om na zo'n lange tijd ineens weer in een vertrouwde omgeving te staan. We gaan het reizen ongetwijfeld missen, maar het feit dat we voorlopig niet uit een rugzak hoeven te leven is ook wel een prettig idee. We gaan onze fantastische reis afsluiten en ons leventje in Amsterdam weer oppakken!Read more