We zijn inmiddels weer thuis, nagenietend van een heerlijke trip.
Achteraf zijn we extra blij dat we vrijdag, ondanks de regen, toch gewoon zijn gegaan. Soms twijfel je even, maar dit was weer zo’n moment waarop het de juiste keuze bleek te zijn.
Het mooie was namelijk dat we overdag eigenlijk geen last hebben gehad van de regen. Sterker nog, we hebben volop kunnen genieten van alles wat we hebben gedaan: fietsen, wandelen en de omgeving ontdekken.
Juist die spontane beslissing om tóch te vertrekken heeft weer voor mooie herinneringen gezorgd. Het laat maar weer zien: gewoon gaan, weer of geen weer – het pakt vaak beter uit dan je denkt!Læs mere