Satellite
Show on map
  • Day 54

    Geraldine-Christchurch

    January 25 in New Zealand ⋅ 🌬 18 °C

    Uf em Wäg nach Geraldine hän mir no d Boulders Beach besichtigt. Wie die Kugelstei entstande sin isch bis hüt nid wirklich klärt. Die grösste hän ä Durchmesser vo bis zu 2m. Mir sin us em stuune nüm use cho.😯
    In Geraldine acho het leider nur dr Camping chöne punkte. De isch drfür gewaltig gsi.😍S Städli isch sehr überschaubar und het usser ä Sportsbar nid wirklich was z biete.🍻
    Am Tag druf isch eigentlich dä letschti Hike vo unsere Ferie bim Lake Tekapo plant gsi. Doch leider het uns s Wätter ä Strich durch d Rächnig gmacht. 🌧️
    Ufgrund vo däm hän mir viel Zyt im Camper mit Läse, Spiele und Netflix verbrocht. 📓
    Somit isch d Vorfreuit uf Christchurch no viel grösser worde.😁
    Am nögschte Morge hän mir denn dr Camper ready für d Abgob gmacht. Mit mä weinende aber au mä lachenede Aug sinn mir den die restliche 2h zu Lucky Rentals gfahre und hän während däm d Ferie Revue passiere loh.😍😢
    Mir beidi sin uns absolut einig das unseri Erwartige voll übertroffe worde sin und mir no nie so nä abwächsligriichs und wunderschöns Land hän dörfe berreise.😻
    Doch no isch nid Schluss.
    In volle Züg gniesse mir no die 2 Däg in Christchurch und sugge no die letschte Ihdrück uff.
    Ei Highlight isch uns aber no so richtig in Schoss gfalle. Durch unseri Taxifahrerin hän mir erfahre das Foo Fighters ä Konzärt gäbe. Uf dränge vo dr Mischi😜 hän mir uns am Obe ins Taxi gsetzt und sin zum Stadion gfahre in dr Hoffnig no ä Ticket chönne z ergattere. S Glück isch uns hold gsi und mir hän no ä sensatiolle Abschluss in Nz becho. 🎶
    Uf däm Wäg wän mir uns bi allne bedanke wo unseri Reis mitverfolgt hän und hoffe mir hän euch au immer wieder äs Lache und Freuit ins Gsicht chöne zaubere.
    Bi uns gits no ä kurze Zwüschestopp in Indonesie bis mir am 31.01. wieder in Züri lande.
    Somit isch das unsere letschte Footprint gsi.👋👋
    Mir freuie uns uf euch😍
    Read more