Zambia

Pelancong di tempat ini
    • Hari 66

Deel 2: eigen veldwerk

20 Januari 2018, Zambia ⋅ ❄️ 0 °C

Zoals ik zei te veel mooie en leuke foto's om te delen. In deze collectie: de meer toeristische foto's. Het veldwerk heb ik hier gedaan vanaf met een straal van 30km rondom Macha. En toch was er elke dag een verschil van landschap. Eerste dag wat ruimer opgezet. Wat heel fijn was want we hadden de mooiste en nette auto mee. Tweede dag zijn we in de bush geweest en rotsachtige gebied. Daar zijn deze foto's gemaakt en de derde dag meer tussen de velden en akkers. Het was echt genieten: het landschap, de ontmoetingen, lekker rondrijden in een 4x4 en met de mensen met wie ik samen was! We hebben echt op plekken gereden waarvan ik dacht passen we erdoor zoals de vijfde foto. En meerdere malen vroeg ik me af nog steeds geen lekke band. Helaas hadden we woensdag aan het einde van de dag wel een lekke band gekregen. Maarja ook weer een heel avontuur!! De auto van woensdag heeft wel het een en ander aan krassen opgelopen door alle takken en bomen waar we langs geschaafd hebben... achja daarvoor zijn we ook met deze auto's op pad gegaan!Baca selengkapnya

Anda mungkin juga mengenal tempat ini dengan nama berikut:

Mbabala

Bergabung dengan kami: