• Day 4

4. den: Helsinky - BA / Enschede

May 15, 2022 in Finland ⋅ ⛅ 13 °C

Dnes koniec vyletu ma MS. Odubytovanie a zvysok casu pred odletom vo Fan zone. Pustene oba zapasy 🇮🇹- 🇨🇦 aj 🇳🇴- 🇬🇧. A sice Taliani dali prvy gol, ziadny zazrak sa nekonal a vyhrala 🇨🇦. V druhom zapase uz prekvapenie bolo a 🇳🇴 vyhrali az po najazdoch. Tesne pred odchodom na letisko este dorazila prva varka maskota Miracleo, takze bude sucastou domacej fanusikovskej zakladne po navrate. Na letisku rozlucka s Reb, a zvysok posadky let smer Vieden. Na palube cez wifi este zapasy 🇫🇷- 🇰🇿 a 🇦🇹- 🇺🇸. Francuzi sice prehravali, ale prekvapenie nedopustili a otocili na 2:1. No ale uplna bomba, 🇦🇹 vyhravali uz 2:0, nakoniec maju aspon bod po prehre v predlzeni 2:3 (komentator len sucho konstatoval, ze 🇺🇸 asi isli vcera cez ich volny turnajovy den za pesnickou 🤣). Po pristati vo Viedni (24st a pani M v zimnych cizmickach s kozusinkou) sme sa v poriadku dostali aj k autu na parkovisku Orange Parking a stastlivo ukoncili doma cely vylet usadenim Miraclea pred TV a sledovanim zapasu 🇨🇿 - 🇸🇪. Uz teraz sa cela posadka tesi na dalsi MS trip.Read more