• Day 6

6. den: Cesta domov

August 13, 2023 in Czech Republic ⋅ ☁️ 27 °C

Rano sme kupodivu stihli dobalit, rannu hygienu, nalodit sa do auta podla planu a vyrazit smer BA. Cesta prebiehala bez problemov, o chvilu sme boli na nemeckej dialnici a jazdili sme skoro uplne sami. Mali sme celkovo 2 kratke zastavky - jednu v DE (burger king) a jednu az v CZ (tankovanie a dojedanie drobnosti). Obed sme dali priamo pri dialnici za Jihlavou pri Merine v restauracii Formanka. Na ceskej D1 mam najazdenych strasne mnozstvo km, ale nikdy som netusil, ze na tomto mieste je na odpocivadle za cerpackou a McDonaldom skryta tato restauracia, ktoru som dnes rano nahodou vygooglil. A urobil som dobre. Prostredie krasne, jedlo vyborne (a obrovske porcie), boli sme velmi spokojni. Vrelo odporucame sa tu zastavit. Domov sme dorazili presne po 11 hodinach (z toho 9 cista jazda a 2 hodiny prestavky aj s obedom) - teraz uz len budeme cakat na pokuty, ktore pridu 😅. Nunuska nas uz netrpezlivo cakala. Rychlo sme vybalili a konecne si spravili s pani M poriadny caj. Reb cakalo v chladnicke prekvapenie - torta ... hned sa na nu aj vrhla. My s pani M sme este oslavili svetovy den prosecca jednou pochutkou z talianskych zasob z Valdobbiadene (dal si aj Dennis a chutilo mu). Tym sa nas vylet za Reb oficialne skoncil, nam dovolenka konci a Reb s Dennisom zacina (chystaju sa aj do Tatier, ale to uz je ina story). Vdaka za super vylet.Read more