• Day 4

4. den: Haag

March 1 in the Netherlands ⋅ ☁️ 8 °C

Po ranajkach sa nam kupodivu podarilo vyrazit podla planu okolo pol jedenastej. V Haagu sme zacali rovno navstevou Madurodamu - parku plneho miniatur z celeho Holandska. Okrem prehliadky sme si prezreli aj interaktivne vystavy: kratka historia NL, let okolo NL v lietadle flying Dutchman, maliarska na pocest holandskych majstrov, Dali sme si vyrobit a dorucit male drevaky a odznak. Dazd sme preckali pri drobnom obcerstveni. Ja som si aj zamixoval beatsy ;-) Cele to bolo super. Z Madurodamu sme vyrazili na plaz a k rekreacnemu molu De Pier. Skvele miesto s dominantnym kolotocom, skvelymi restikami a vezou s bungee jumping. Po nakupe zopar suvenirov (vratane tych rastlinkovych), sme zbierali na plazi musle (pobrezie ich bolo plne - raj pre zberacov) - k comu sme sa posilnili skvelymi kokosovymi kolacikmi (rozne prichute - biela coko, hneda coko, zazvor, red velvet). Nasledovalo ubytovanie na hoteli a vecera v miestnej indickej restike Grill N Spice. Jedlo vyborne, mali sme vsetci rozne veci a na vsetkom sme si pochutili. Po veceri nasledovalo hladanie tajneho baru Dorian Speakeasy Coctail bar - boli sme uspesni a vedeli sme aj heslo a tak sme si pochutnali na super miesanych drinkoch v stylovych priestoroch. Skvely den!Read more