Satellit
  • Dag 2

Den1 Cesta do Polska I.

8 maj 2014, Slovakien ⋅ ⛅ 16 °C

08:39
    Veci takmer zbalene, co-to o ceste nastudovane, cestovna horucka stupa, o chvilu to vypukne. Cesta autom do Minska na MS 2014 v hokeji sa blizi. Dokonca mame aj listky na Cechov! Na Kanadu sa budu zhanat v Minsku, lebo zapas je uz vypredany. Tak si drzme palce :-)!!! Posledne tousty na cestu dorobene, zubne kefky dobalene, opustame nas bytik. Sme s vami, budte s nami! Ozveme sa co najskor ... snad :-) Pa, pa, pa!
    09:02
    Konecne sme v aute a vyrazame. Gpska nam pise, ze v cieli budeme o 19:00, takze mame pred sebou dlhu cestu. Pocuvame radio expres, akurat davaju rozhovorm s Vujtekom. Tatino ma modro sive pasikave tricko so slovenskym odznakom na golieri a ja mam biele tricko s obrazkom Radivojevica a Kopeckeho z ms 2012.
    9:49
    Prave som dosiahla osobny rekord v neprepinani hudby. 46minut som neprepla ziadnu pesnicku. Teraz pocuvame album T50BSS. Sme za Piestanmi a gpska pise este 8hodin a 55minut cesty. Uz len 747km.
    10:31
    Prva varka jedla vo mne. Mnamky. Cas prichodu 18:39.
    10:38
    Tankujeme na Shellke v Ziline. Uz sme v polke albumu T50BSS. Idem ho rychlo prepnut, kym tu tatino nie je. Vymenim sdkartu a dam si tam BTR. Juchu juch.
    10:42
    Som nahnevana. Moja hudba sa na kartu neskopirovala. Fnuk. Pustila som aspon Kabat. Tatino uz plati. Zachvilku pojdeme. Ostava nam 652km.
    10:44
    Tak este neodchadzame. Len sme sa presunuli. Teraz odklada do kufra vodu do ostrekovacov a ide cikat. Prve cikanie na nasom vylete. Super. Na moje si ale este musime pockat. Kazdopadne mam teraz cas kym sa vrati takze informacna vsuvka. Sme v Ziline, presli sme uz 196,3km a mame pred sebou este osem hodin cesty. Ideme niekam do Polska, kde prespime dnes v hoteli a zajtra rano pojdeme uz smer Minsk. Ale teraz spat na cerpacku. Tatino sa vycikal! Este si prisiel po peniaze, lebo ide kupit maly hasiaci pristroj. Zevraj v Bielorusku taky musi mat, tak ok.
    10:54
    Vyprazdneny tatino sa napil coly a vyrazame.
    11:17
    Vchadzame do tunela Horelica v Cadci. Ostava 622km. Vybija sa nam mobil s gps, takze sme ho napojili na nabijacku. Vonku je krasne. Svieti slniecko a je teplucko.
    11:26
    Prave sme minuli Pariz.
    11:30
    Hranice.
    12:01
    Sme na hraniciach. Tatino isiel prestudovat nejake winiety a ja tu pocuvam stylove polske radio. Je to top. Idu tam spravy o dvanastej.