• Day 7

7. den: Zadar - Biograd Marina Kornati

September 3, 2021 in Croatia ⋅ ☀️ 21 °C

Takze nakoniec to predsa prislo - posledny den sailingu. Pred vyplavanim sa podarilo odlovit este jednu miestnu kesku. Potom sme v Zadare natankovali lod aj kanister, aby sme sa vyhli zajtrajsej zapche v Biograde. Zobrali sme aj 2 navstevnikov, ktori fajn zapadli (Tonovi kamosi). Konecne sme opat plachtili na plachtach - Martin si to riadne uzil. Zakotvili sme v zatoke Uvala Petrcane. Doplavali sme si do miestnej Konoby Orka (uprimne - niektori isli aj na clne a niektori dokonca ani nesli). Konecne toceno Karlovacko a ochutnavka miestnej pizze (len drobna, lebo Mata kuchtila na lodi). Na lodi potom vyborne jedlo, mnam. Este plavanie, oddych, cilik :-) Potom uz na motore presun do domovskej marini Kornati. Cestou sme v Zadare vysadili navstevnikov. Vecer sme zacali craftovym pifkom v Taproom Jaz (dali sme super Pale Ale a Dominika miestny leziak craftovy). Vecera v konobe Aquarium opat famozna (Riblja Juha, Riblji Tartar, San zak komad, Crni rizot, Spageti s vongolama, Dagnje, Minesana buzara - na zapitie biele vinko, Tony si dal Cedevitu … este ako pozornost podniku sme dostali ich vlastnu Rakiju, ktora bola vyslovene hnusna, no ale vypili sme ju). Konecne teda boli aj musle :-) Este pokus o odlovenie kesky - ale bola v nedokoncenom hoteli plnom rozneho sajratu a nechceli sme riskovat, tak sme to radsej zabalili a isli sa pred spiatocnou cestou autom vyspat (teda okrem dvoch stastlivcov, ktori ostavaju este tyzden a pol).Read more