Satellite
Show on map
  • Day 67

    Hanoi und Sapa

    February 27, 2020 in Vietnam ⋅ ☁️ 26 °C

    Und ziit rennt. 😆 Jetzt sind mir bereits scho in vietnam und während üsere ziit do, händ mir no bsuech übercho. 😍 am ivan sis mami begleitet üs und luegt zum rechte 😂 di erschte täg in hanoi sind sehr interessant gsi und mir händ üs glernt azpasse. Über stross wird eifach glaufe, am beschte immer glich schnell zwüsched roller und autos dure. S hupe ghört do au dezue wiä dlüüt wo was verkaufe wönd. Mir sind mitem sightseeing bus unterwegs gsi, händ sgfängnis gseh, mausoleum vom ho chi minh, dä literaturtempel und schildkrotpagode. Au e uffüehrig im wasserpuppetheater sind mir go bestuune. Mir händ patisserie und di bekannt nudelsuppe gesse, wiä au dä speziell eierkafi trunke. 😋 noch 4 täg sind mir zu dä riesfelder noch sapa und händ e tageswanderig gmacht. Zmittag häts bi dä füehrerin dihai geh mit ihrer familie. Hmmm. Gschlofe händ mir imene homestay ganz eifach. Leider häts zu däre johresziit gern nochli nebel und dä ries wird au ersch spöter apflanzt. D ussicht isch aber nöd weniger traumhaft gsi und hät üs allne super gfalle.Read more