Hiking

July 10, 2023 in Canada ⋅ ☀️ 20 °C

Da mr no e Tag zyt hei gha in Canmore heimer gfunge mir chönte doch mau ga Wandere.

Aber zersch heimer no bir Valbella Metzgerei müesse ga Brot u Fleisch choufe dasmer de ou öppis ts schnouse hei uf dem Berg obe. Dr Ufstig isch ca. 2h gange wome eigentlech nid viu het gseh. Aber womer dobe si ahcho hetsäch dä Marsch rendiert. Mitem Wätter heimer mega Glück gha womernis ufe wäg is Thal hei gmacht si grad d Wolke cho und d ussicht isch geng wie schlechter worde.

Nach üsere Wanderig simer no uf Banff chli ga dür z Dörfli loufe. Ds hetnis aber aune nid würk gfaue, es isch komplett überfüllt mit Turiste gsi und somit isch ds Stetli i de Turiste chli unger gange. Z Highlight heimer gha womer e Schwizer Familie troffe hei wo d Frau in Grüenematt ufgwachse isch, si isch d Tochter gsi vom Grossenbacher Ruedi und vo ihm het dr Hüsler Chrigu t Lastwäge abkouft.

Nach dem mir fein si ga Ässe und es paar Bier hei gha heimernis scho ume ufe Wäg uf Canmore gmacht und hei no ä Zwöiti nacht bim Joel übernachtet.