Satellite
Show on map
  • Day 18

    3 Tage Cartagena

    July 20, 2023 in Colombia ⋅ ☀️ 34 °C

    Cartagena isch bereits üse letschti Stopp in Kolumbie und mir hend bereits gwüsst, dass das en super Ort für de Usgang isch. Darum sind mir bereits am erste Abig es paar Mojitos go schlürfä und hend dene sogar nu üses Tanzbei gschwungä. Üs agschlosse hed sich d Naila vo Frankrich und isch üse nüü Buddy worde. Meh Details gids nid, mer hend uf jedefall alli Kater gha am nächste Tag und die 2.50.- Mojitos verflueched.

    Darum hend mir schnell entschiede, dass das hüt en gmüetliche Tag im Städtli wird werde. Zuefälligerwiis simmer ane Parade zuechegloffe vo College Student:inne zur Fiir vom Unabhängigkeitstag vo Kolumbie (20.06.)
    Zu de krönig hend mit dene am Abig nu de wunderschöni Sunneuntergang betrachet.

    Ah üsem letschte Abig in Cartagena hend mir numal welle alles usehole. Darum hend mir nu en Salsa Klass gmacht um dene de Kolumbianer zeigt wie guet Schwiizer könnt tanze.
    (Qualität vo üsne Tanzkünst isch zwar fraglich gsi, aber ich glaub mehr hend üs gegenüber de Kolumbianische Fraue nid schlecht gschlage😂)
    Read more