Dag 13, Big Bear Lake

May 11, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 3 °C

Ik kan vandaag lekker uitslapen, ik hoef maar enkele kilometers voordat ik in het dorp ben. Zodra ik op de harde weg ben word ik vrijwel direct opgepikt door een alleraardigste dame die me bij de supermarkt af zet. Het volgende dorp is ~5 dagen verderop, dus heb niet heel veel nodig. Ik koop nog wat snacks etc om mijn verblijf in BBL nog wat aangenamer te maken.

Mijn volgende stop in het dorp is de sportwinkel, ik heb wat gaten in mijn sokken. De extra sokken die ik meegenomen heb zijn nu al 600km noordelijker. Onderweg kom ik wat ‘oud bekende’ tegen, sommige op het eerste oog onherkenbaar door de gewassen staat waarin ze verkeren. Ik word uitgenodigd om later nog even een biertje te komen drinken, maar het enige wat ik nu eigenlijk wil is, in de douche, een zak chips leeg eten, die weg spoelen met een liter cola en dan een middag dutje. Dat biertje komt misschien nog wel.

Sorry dat ik geen foto’s van het dorp heb, daar heb ik niet bij stilgestaan. Ik ga daar aan werken voor de volgende ‘townstops’ 😉.