Satellite
Show on map
  • Day 5

    Bikepark Trails en middagje Salzburg

    July 26, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 30 °C

    Deze morgen voor het eerst met de fiets naar boven gegaan om de echte bikepark trails te proberen. Dit was een spannende ervaring maar erg leuk. Ik wilde vooral de 'Steinberg-Line' proberen maar deze bleek halverwege afgesloten waardoor ik maar via de 'Flow-Link' en 'HangMan II' verder naar beneden ben gegaan en weer het laatste stukje van de 'Steinberg-Line' mee heb gepakt. Hiervoor had ik ook al 'HangMan II' geprobeerd maar de 'Scott Genius' die ik huur is eigenlijk nog net wat te licht voor dit werk. Daardoor extra jammer dat de 'Steinberg-Line' voor een groot deel was afgesloten want deze is perfect voor de fiets en mijn niveau. Het zou daarom leuk zijn om deze rit nogmaals te proberen met een 'Scott Ransom' wat een net weer wat zwaardere fiets is. Wie weet komt het er nog van.

    In de middag zijn we samen Salzburg gaan bezoeken. De rit er naar toe alleen al, was het al waard door alle schitterende berg wegetjes. In Salzburg lekker op een terrasje gezeten bij een leuk tentje met een aardige meneer. Vervolgens door het oude gedeelte van de stad gewandeld, al was het misschien net wat te heet voor dit soort activiteiten. Al met al wel een prachtige stad om te zien.
    Read more