Satellite
Show on map
  • Day 22

    Krabi

    February 19 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

    Tiger temple
    1260 tredes op..
    Er stond een bordje bij met advies dit alleen in goede conditie te doen.
    Nou zelfs voor mij was het heel pittig haha. En dat terwijl ik toch wel een redelijke conditie heb.
    Ik heb nog nooit zo'n rood hoofd gehad, zelfs niet na een halve marathon rennen haha.
    Maar wellicht helpt het ook niet mee dat ik net 2 dagen ziek ben geweest en bijna niets heb gegeten. Het uitzicht was wel prachtig!
    Blijkbaar scheurde ik uit mijn broek op de heenweg en besloot ik weer gewoon in korte broek naar beneden te gaan. Dat heb ik geweten, want er kwam een schreeuwende mevrouw in monnikenkledij achter mij aan. Toch maar weer een broek aan met scheuren haha.
    Ik vind het wel een beetje vreemd dat vrouwen hun knieën moeten bedekken, maar mannen mogen gewoon in een korte broek.
    Op de terugweg begon het keihard te regenen, dus even een flashback naar Nederland.
    Read more