Satelital
Mostrar en el mapa
  • Día 19

    Ho Chi Minh

    17 de abril, Vietnam ⋅ 🌙 29 °C

    Gisteravond wilde ik op tijd naar bed gegaan, maar de lady'sroom waar ik in sliep was nogal een kletskamer haha. Tot half 2 was iedereen nog in de kamer aan het ouwehoeren en kletsen. 3 Nederlandse meiden op mijn kamer, waarvan 2 vriendinnen uit Zutphen. Wel heel toevallig. Ik kende ze niet, ze zijn ook beide pas 18 jaar.
    Ik had wederom niets gegeten, alleen cola en water, maar ik word gewoon misselijk van alle etensgeuren hier.

    Vanmorgen het ontbijt van het hostel wel weggekregen, maar daarna meteen weer misselijk. Helemaal lekker gaat het nog niet. Had ook bedacht om vandaag weinig te doen en vanaf morgen weer een activiteit te plannen.

    Dus vandaag, jawel, naar de kapper. Was even een uitdaging, maar het was echt nodig. Dood haar en uitgroei. En als je dan toch betaalbaar wil knippen en kleuren, kun je dat beter hier doen. Wel heel grappig, want ze stonden op een gegeven moment met zijn 4en mijn haar te doen. Van alle kanten werd het gefotografeerd en gefilmd. Ik moet zeggen ze hebben het echt goed gedaan en ik ben er blij mee. Verder nog even mijn nagels gedaan en 's middags was ik alweer zo moe dat ik even heb geslapen.

    Ho Chi Minh City is trouwens vergelijkbaar met Hanoi of Bangkok. Hele drukke stad, veel party, veel winkels en smog. Hopelijk ga ik mij snel wat beter voelen, want het eten smaakt nu totaal niet. Denk dat ik het Aziatische eten gewoon echt een beetje beu ben. 🤭
    Leer más