Torsdag d. 11.7.

July 11, 2019 in the United States ⋅ ☁️ 34 °C

Morgenmaden fik vi i en af lejlighederne, som var lavet om til spisestue. I rummet kørte et tv på en kristen kanal som tilbedte herren - meget alvorligt. Ind trådte karikature af lavere middelklasseamerika ind. Én efter én. You couldnt make it up... :)

Vi skulle tilbage til de lejligheder vi havde forleden, men inden vi kunne komme ind, dimsede vi lidt rundt. Vi kørte til kvarteret Brentwood, hvor de rige (og flere countrystjerne) bor. Vi sneg os i et af complexerne, og kigge på de store huse. Hold nu kæft altså. Det var nogle kæmpe huse.

Den sidste halvdel af eftermiddagen, flygtede vi fra solen og varmen, og blev i lejlighedens aircon. Her kunne chefen begynde optræning af armen. Det var hun ikke pjattet med. Smerte er ikke rigtig noget for hende.

Til aften gik vi naturligvis en tur til Broadway. Jow, du gættede rigtig: en enkelt lille øl, lidt mad og livemusik. Chefen siger at jeg er stadig kun er i country-level 3/10, og vil selvfølgelig gerne meget længere op.

Vi var i det hele taget nok lidt heldige med planlægningen af vores tur. New Orleans står under vand, og det bliver vist kun værre. Tænk hvis vi havde siddet spærret inde i en oversvømmet by - med en brækket arm.