• Day 1

Lørdag d. 22.12.

December 22, 2018 in England ⋅ ☁️ 10 °C

Afgang fra Strøby Egede kl. 03.50 efter en søvnløs nat.
    Alle var trætte, og chefen var oven i købet blevet syg. Så det var en sørgelig flok der drog afsted.
    Vi troede nærmest at vi var faldet i søvn og drømte, da vi - midt på lufthavnens parkeringsplads - så en ræv mellem bilerne. Den sad et par meter fra os og kiggede. Da vi gik forbi den, fulgte den efter os, og snusede til Alberts kuffert. Vildt underlig ræv!
    Vi fik lov at tjekke hurtigt ind på vores miniværelser, og skyndtes os til Madam Tussaud hvor vi så på voksfigure sammen med mange andre mennesker.
    Midt på eftermiddagen måtte vi tage en hvilepause, inden vi smuttede på italiensk restaurant.
    Vi tog til Picadilly Circus, og oplevede det pulserende byliv. Hold nu kæft, hvor var der mange mennesker!
    Aftenens musical var en dejlig Michael Jackson koncert i et gammelt og slidt teater.
    Da vi endlig ramte vores seng lige før midnat, var det virkelig tiltrængt.