Satellite
Show on map
  • Day 5

    Onsdag d. 26.12.

    December 26, 2018 in England ⋅ ☁️ 9 °C

    London var i live igen. Mennesker alle steder.
    Vores fodboldbilletter dukkede endelig op, men vi kunne ikke rigtig se hvor vi skulle sidde. Det synes jeg var lidt underligt. Der stod også noget med en box.
    Vi forsøgte at tage på Sherlock Holmes museum, men køen var desværre alt for lang. Det var synd for Rasmus.
    Efter et besøg på Pizza Hut kørte vi mod Wembley. Her blev vi guidet mod områder, som så mere og mere fornemme ud. Heldigvis var der stadig “normale menneske” omkring os - lidt endnu. Til sidst blev vi eskorteret til vores lounge af en fin dame. Fodbold med stil!! Jeg blev voldsomt nervøs for at være blevet taget ved næsen, og resten af familien var flade af grin.
    Efter er en del nervøse minutter, fik jeg kontakt til bureauet som solgte billetterne, og han kunne berolige mig med at jeg nok var blevet opgraderet i sidste øjeblik. Det skal jeg love for. Det var for vildt.
    Kampen bød på 5 mål og 800 kr. i oddsgevinst.
    Så snart der blev fløjtet for sidste gang, styrtede vi mod Løvernes Konge, hvor vi fik endnu en fantastisk oplevelse. Hold nu op, hvor var det imponerende.
    Sikke en dag!
    Read more