• Day 14

Lørdag d. 1.7.

July 1, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 30 °C

Hotellets morgenmadsrestaurant var virkelig hyggelig, og vi havde glædet os til at få vores første breakfast tacos. Desværre åbnede de først kl. 10.00! Det kunne tidsplanen ikke klare, da vi skulle nå i et outletcenter inden afrejse.
    Vi så kun latinoer hele formiddagen. Mexicanerne arbejder i butikker, restauranter og tankstioner. Mexicanerne er endda også kunderne. Der er kun latinoer omkring Laredo, og der tales nærmest kun spansk. Jeg er vildt overrasket.
    Heldigvis skulle vi bytte hæslige Laredo ud med Padre Island - en tange syd for Corpus Christi. Endelig en rolig tid ved kysten tænkte vi - indtil vi nærmede os, og kunne fornemme på trafikken, at flere havde fået samme tanke som os denne weekend op til 4. juli. Det viste sig at være mega turistet, men pyt. Vejret var dejligt, vandet var varmt, og hotelværelset stod overhovedet ikke måder mål med prisen. Velkommen til det amerikanske strandliv.
    Fiske tacos til aften var fuldstændig outstanding. Wauw…..