Torsdag d. 6.7.

July 6, 2023 in the United States ⋅ 🌧 28 °C

Det var skønt at vågne med udsigt til havet, og efterfølgende var der endda morgenmad inkluderet. Ingen havregrød denne dag.
    Vejret var dårligt til at starte med, så vi tog på køretur til Port Aransas. Vi var med en lille færge, og det er nemlig ikke en rigtig ferie før El Jefe har sejlet. Regne blev ret voldsom, og bilkørslen var lidt for spændende. Naturen og Susanne var ret glade for regnen, og der var heldigvis ingen hurricane på vej.
    Senere på dagen tog vi på shoppetur til Rockport “downtown”, men fik en lang næse. Butikkerne i den ellers hyggelige gade var lige lukket. I stedet tog vi på sigthseeing hos de rige. En tange var indrettet, så alle de vildt fede huse havde asfalt i forhaven, og vand-kanaler i baghaven. Her havde de alle deres både liggende, og der var naturligvis udgang til havet for alle. Vildt smukt og blæret. Vi trængte til lidt skønhed, og amerikanerne er gode til dette på de fleste kyster.
    På hotellet kom vi til at drikke GT med udsigt over Port Aransas Bay. Pelikanerne fløj rundt og blærede sig med deres store vingefang.
    Fredag kører vi mod Galveston syd for Houston.