Satellite
Show on map
  • Day 7

    Fredag d. 25.6.

    June 25, 2021 in Italy ⋅ 🌧 25 °C

    Vi sov længe og måtte konstatere at vores kroppe ikke var færdige med at restituere. De forgående dage med højt aktivitetsniveau havde sat deres spor. Derfor blev denne dag ren afslapning - næsten.
    Chefen vaskede vores svedige cykeltøj og læste bog. Jeg løb 10 km for første gang i flere år (det blev jeg ikke mere frisk af!)
    Sidst på eftermiddagen gik vi 4 km til Riva del Garda, hvor vi shoppede, gik på café og spiste. Temperaturen faldt og vi fandt skygge. Det gjorde chefen glad.
    Dagens dramatiske optrin skete da jeg blev låst inde på et toilet (dybt inde i restauranten). Jeg låste døren omhyggeligt, men da jeg skulle ud, ville låsen ikke lystre! Jeg nåede kun at gå i semi-panik, men jeg bankede på døren til mine knoer gjorde ondt. Ingeting hjalp. Til sidst lystrede låsen, og jeg gik ud til chefen, som sad og var meget bekymret. Det var alt sammen meget sjovt…… bagefter!!!
    Read more