Satellite
Show on map
  • Day 2

    Fisk og feber

    March 24 in Sweden ⋅ ☁️ 6 °C

    Jeg vågnede og var sløv. Lidt feber og influenzalignende fornemmelser. Det var dog ikke så slemt, at jeg måtte være sengeliggende, men frisk var jeg ikke.
    Vi tog det helt roligt, og gik lidt rundt i lokalområdet. Til frokost gik vi på chefens ønske til en fiskerestaurant. Jeg har lært at sætte pris på en del fiske-mad, men denne buffet var for virkelig øvede fiskespisere - et par levels over mig. Der var ingen krabber, rejer, fiskefiletter og andre fristurestegte fisk til en amatør som mig. Det var muslinger, jomfruhummere og nogle rimelig barske semi-rå fisk. Til gengæld var der kaffe og gårsdagens kanelkage til dessert. Den kage var ikke rigtig kalorierne værd.
    Resten af dagen planlagde vi den kommende sommerferie til midwest. Det var dejligt at drømme lidt.
    Jeg var så heldig, at få billetter til slutspilshockey i den svenske liga mandag aften mellem Rögle og Færgestad - fedt! De blev nok lidt for eksklusive, men chefen sagde “gør det nu bare”.
    Hun er sgu meget sød.
    Read more