• Day 3

Catania

February 25, 2023 in Italy ⋅ ☁️ 14 °C

Jutro naju je pričakalo v sivi barvi s pogledom proti vrhu Etne. V pričakovanju obiska Etna, kar hitro preideva v realnost ko nama lastnik apartmaja pove, da so snežne verige obvezne. In tako sva končala z mislijo na ogled Etne od blizu. Prespala sva v At Armando's home, kjer je lastnik pripravil od domačih marmelad, sveže stisnjenega pomarančnega soka do različnih slaščic. Razgled z njegovega apartmaja je bil čudovit in kar predstavljal sem si poletno večerjo na tej terasi.
    Nato naju je pot vodila proti Catanii in pripravi, da vse vredne stvari dava v obtelesno torbico in vse skrijeva od vidnih mest - po nasvetih lastnika apartmaja. Parkirala sva v centru za 4 € in se odpravila po glavnih ulicah, kjer so naju obkrožale stavbe s prečudovito arhitekturo. Našla sva čudovito slaščičarno z "narisanimi" sladicami, Tamara je rekla, "kar tu". Market, to pa je doživetje, vsi se derejo in vabijo stranke, v upanju da zavijejo k njim. Ogromno različnih rib, svežega sadja in zelenjave, da ne omenjam ostalih stvari, s katerimi lahko opremiš tudi celotno stanovanje. Za zaključek ogleda mesta pa še v restavracijo na testenine, hmmm pasta Italiana 🍝.