• Day 3

Sirakuze

February 25, 2023 in Italy ⋅ ⛅ 16 °C

Po Catanii v Sirakuze, mesto na Unescovem seznamu, kjer sva prispela v popoldanskih urah in po rezervaciji v noro dobrem apartmaju in vljudnih lastnikih, ki so se odzvali v 10 minutah od rezervacije, že imela ključe v rokah. Italijani in angleščini, to pa bodo morali še malo vaditi. Gospodič si je pomagal s pred pripravljenimi osnutki na Google translate in nato samo izbral želeni jezik,...vse smo se dogovorili in po hitrem ogledu stanovanju že krenila proti centru. Sicilija bi lahko bila malo bolj čista, to govoriva že 3 dni. Ampak tu nas presenetijo ko skupina mladih in malo manj mladih ljudi z vrečkami in kleščami v rokah čistijo sosednji park. S Tamaro se pogledava in rečeva, no to pa je dober začetek ogleda mesta, res ponosna na njih nadaljujeva s hojo proti centru in kaj hitro ugotoviva, da so pa kakšno ulico le pozabili očistiti, mogoče pa jutri 😉.
    Center lep, ogromno arhitekture, okoli morje in prš dežja, naju spomni da ni ravno poletje. Kupiva kruh, šampanjec in jajčka, ker v tem apartmaju pa imava kuhinjo, da namesto sladkega zajtrka, le jeva nekaj slanega 🍳.