• Day 7

Trapani 🏖 in Erice

March 1, 2023 in Italy ⋅ 🌬 12 °C

Na poti v Trapani sva se ustavila v solinah pri kraju Marsala, videla flaminge in čudovite soline s starimi mlini, kjer pridobivajo sol na stari način, kot v naših Ševoljskih solinah.
    V sobi sta 2, škoda ko jst nimam...dosti pesmi, še bolje da me ni slišite pet ;). Dobila sva izredno lepo sobico s številko 102 v centru kraja Trapani, na zahodni obali otoka. Po nekaj dnevih je prišel še drugačen način sproščanja - z Martini šampanjcem in jagodami.
    Zajtrk je bil primeren za manjši hotel, posebej za naju so pripravili omleto s svežimi češnjivimi paradižniki in ostalimi tradicionalnimi sicilijanskimi dobrotami, veliko sladkega 🙈.
    Po zajtrku sva šla na kratek sprehod po mestu, saj je napoved kazala dež in veter. Na najino srečo, pa je kljub celodnevni napovedi dežja, vreme zdržalo, ne samo zdržalo, bilo jasno in čudovito - mogoče bi morali tudi v Italiji zamenjati vremenarje kot na Madžarskem 🙈🤣. Z avtom sva se odpravila na hrib nad mestom, da si ogledava okolico z vrha in na vrhu ugotovima, da je na slabih 800 nad morjem celo mestece z gradom. Na vrh vodi tudi gondola, ki je verjetno zaradi pomanjkanja turistov v počitku do začetka sezone. Mestece je znano po keramiki in ozkih ulicah, ki te zaščitijo pred močnim vetrom, ki je danes pihal. Tu sva si privoščila njihove sladice v obliki sadja, ki so narejene iz marcipana 🍌🍊.
    Po ogledu sva se vrnila v mestu na sprehod do konca rta in na kosilo. Kako sproščujoče je poslušati morje, ki se lomi in peni...Kosila sva v La Bettolaccia, kjer so znani po morski hrani, predjed je bila tuna na 3 različne načine, nikoli videne, in zelo intenzivnega okusa, za glavno jed pa je Tamara prvič poizkusila mečarico, jaz pa testenine z gamberi. Nadaljevala s sladico, Tamara Cassato, jaz pa limonin sorbet. Sprehod do vozila in na pot do...več o tem izveste jutri 😜.